Grazeo
Wij gebruiken cookies voor het optimaliseren van onze website, het tonen van advertenties en het verzamelen van statistieken. Door onze website te gebruiken gaat u automatisch akkoord met het gebruik van cookies. Lees meer over ons cookiebeleid
Accepteren

Welkom terug!

Inloggen

Wachtwoord vergeten? Wachtwoord resetten

Niet geregistreerd? Registreer nu!

U moet alle velden invullen
x

Registreer als affiliate

Registreren

Niet een affiliate? Registreer als zakelijke gebruiker!

U moet alle velden invullen
x

Registreer jouw bedrijf

Registreren

Geen zakelijke gebruiker? Registreer als affiliate!

x

Bericht verzonden!

Een activatiemail is zojuist verstuurd

Controleer nu je inbox en mogelijk je spamfolder

X

Oh nee!

Wachtwoord vergeten?

Vul je E-mail in om je wachtwoord te herstellen

Daar ging iets fout!
X

Bericht verzonden!

Een herstel E-mail is zojuist verzonden

Controleer nu je inbox en mogelijk je spam folder

X
Hoe word ik een influencer?
Gepubliceerd op 2023-01-29
De eerste vraag die je dan moet stellen is: hoe kan ik impact maken op een grote(re) groep mensen? Met saaie content groeit je bereik niet, je moet dus bepaalde niches vinden, je verplaatsen in je doelgroep.

Nog vrij recent kon je gewoon beginnen met foto’s maken of filmen, dit op de verschillende social media kanalen plaatsen en je was al gauw een influencer. Niemand deed het immers nog, of ze waren op een paar handen te tellen. Op die manier was je al gauw relatief uniek. Tijden zijn inmiddels veranderd. Iedereen doet het en daarmee is iedereen in feite een influencer. Hoe onderscheid jij jezelf van de massa? In ieder geval niet met saaie content. Je zult iets unieks moeten hebben en dit richting de juiste, specifieke doelgroep moeten communiceren. In de marketingwereld wordt dit een niche genoemd.

Het voordeel van Grazeo is dat jij zélf kiest welk product je promoot. Uit een ruim overzicht kun jij gaan bepalen welk product geschikt is voor de doelgroep die jij op dat moment voor ogen hebt. Die doelgroep (jouw volgers, connecties, vrienden, vriendinnen, familie, etc.) ken je bovendien persoonlijk. Je weet dus goed welk product voor welke personen geschikt is en daarmee beschik jij over essentiele informatie die een ander niet heeft. Voila, je hebt een niche gevonden!

Aangezien jij aanprijst wat hun aanspreekt, zullen zij zich eerder aangesproken voelen en zich eerder aangetrokken voelen tot het product. Je eerste stappen richting een groter bereik als influencer zijn gezet, gefeliciteerd!

Dit bericht delen?

Bedankt voor het melden!

Jouw melding is verstuurd. Onze ontwikkelaars pakken jouw melding zo spoedig mogelijk op.

X

Fout rapporteren

Vul onderstaande velden zo veel mogelijk in zodat wij een probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen

Versturen Het rapport is zojuist verzonden! U moet alle velden invullen
x